Угода про рівень надання послуг

1.Основні положення

1.1. У даному документі використано наступні терміни:

Каталог — каталог uCat;
Доступність послуг — можливість ЗАМОВНИКА повноцінно отримати послуги каталогу; Недоступність послуг — неможливість ЗАМОВНИКА повноцінно отримати послуги каталогу з причини збою апаратного або програмного забезпечення або оновлення системи; Процент доступності послуг — процент від загальної кількості астрономічних хвилин місяця – період часу, протягом якого послуги є доступними; API — Application Programming Interface, тобто інтерфейс програмування додатків. Набір програмних функцій, за допомогою яких можна отримати дані з каталогу, або надати команду каталогу.

2. Зобов’язання

2.1. ВИКОНАВЕЦЬ буде докладати раціональних зусиль, щоб забезпечити наступні характеристики сервісу. Реальні показники якості сервісу набагато кращі і залежать від навантаження на сервера ВИКОНАВЦЯ.

2.2. Максимальний час період недоступності послуг: 4 години.

2.3. Процент доступності послуг: 98%

2.4. Реакція окремих модулів системи:

2.4.1. Максимальний час завантаження/оновлення веб-сторінок: 15 секунд

2.4.2. Максимальний час генерації звітів (у т.ч. експорт товарів у Excel і генерація специфікацій): 20 хвилин

2.4.3. Максимальний час обробки даних що завантажуються у форматі Excel: 20 хвилин

2.4.4. Робота асинхронного API (у т.ч. XML API):

а) Максимальний час генерації CIN файлів від факту отримання даних від постачальника/дистриб’ютора : 1 година

б) Максимальний час реакції системи на запит : 20 хвилин

2.5. У разі невиконання зобов’язань ЗАМОВНИК має право на отримання компенсації згідно п. 5

3. Оновлення системи

3.1. Виконавець може виконувати планове оновлення системи з метою додавання нових функцій та усунення помилок за потреби, але не більше одного разу на добу.

3.2. Планове оновлення виконується у проміжок часу в 20.00 до 23.00 за Київським часом.

3.3. Якщо розраховна недоступність послуг з причин у п.3.1 складатиме більш ніж 15 хвилин, то ВИКОНАВЕЦЬ повідомляє замовника по e-mail не більш як за два робочі дни.

3.4. У разі появи невідкладної причини усунення помилок у системи, таке оновлення може бути виконане негайно.

3.5. Час недоступності послуг з причин у пп. 3.1-3.4 підлягає вимогам пп. 2.2, 2.3.

4. Вимоги до ЗАМОВНИКА

4.1. Для забезпечення належного рівню послуг доступна пропускна спроможність Інтернет-каналу ЗАМОВНИКА повинна складати мінімум 1 мегабіт/секунду.

4.2. Показники обробки даних маюсь силу, якщо дані були опубліковані у відповідності з вимогами наданих послуг.

4.3. У разі непередбачуваної ситуації ВИКОНАВЕЦЬ може за потреби попросити ЗАМОВНИКА:

а) Перезавантажити дані, що вводилися у систему за останні 24 години, у т.ч. асинхронні XML повідомлення

б) Отримати список XML файлів, які отримала система замовника за останні 24 години.

5. Вирішення проблем

5.1. Час роботи служби технічної підтримки: з 9:00 до 18:00 з понеділка по п’ятницю за Київським часом, окрім вихідних, святкових і неробочих днів згідно з законодавством України (період часу, протягом якого ЗАМОВНИК може звернутися за консультацією спеціалістів Служби підтримки за телефоном: +380 66 777 5158. Прийом повідомлень про помилки на електронну адресу support@nikalogic.com.ua відбувається цілодобово, далі здійснюється процедура обробки запиту у відповідності з внутрішнім регламентом Служби технічної підтримки).

5.2. У разі виникнення проблем з показниками пп. 2.2-2.4 ЗАМОВНИК повинен повідомити службу підтримки по email згідно п. 5.1

5.3. Якщо ВИКОНАВЕЦЬ не виправив проблему на протязі 8 робочих годин, то ЗАМОВНИК має право на безплатний доступ до послуг, що двократно перевищує період на протязі послуги були недоступні.

6. Захист даних

6.1. Захист даних у електронному каталозі uCat від неправомірного доступу до них, знищення, зміни, блокування, копіювання, а також від інших неправомірних дій гарантується необхідними правовими, організаційними та технічними заходами, які вживає ВИКОНАВЕЦЬ, в тому числі: використанням шифрування, здійсненням захисту авторизованих сесій, постійним удосконаленням способів збору, зберігання і обробки даних.

7. Зміни до угоди

7.1 ВИКОНАВЕЦЬ може змінити цю угоду, надавши умови не гірші за попередні, без попереднього повідомлення ЗАМОВНИКА.